ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

خواهرانه

1394/1/25 22:48
223 بازدید
اشتراک گذاری

برادری داریم کمیاب و حتی نایاب

مرد شدنش را  نمیبینیم دوریم دور

لحظه هایی که برنمیگردند و روزگاری آرزوی ما میشوند

دماغمان میسوزد و دلمان هم

ادامه ی مطلب شب تولد داداش بزرگس

از فیسبوک علی برات

31771685954775343248.jpg

نصف شب اوسر پر دردش را میسپارد به نماز
و نوایی ارام با دل پراشوبش میخواند بی ساز
در تنگ نای زمان دوان دوان می رسیدم خانه
خسته از این شب سردو سر میز میبرد ریحانه...
او کتابش شده بادبادک خانگی سفره شب
که مبادا دل ما داغ ببیند نرود اسیر تب
باچش یکتایش همه دلهره این تن من پا به فرار
ترسم از روز بدی که چش یکتایش را باز دهم روز قرار
هر چه با او سر ناسازم را نی سازم
او به ساز دل من میخواند میسازد
روز هایم همه با کل وجودم نگرانش هستم
لحظه هاتلخ تر از هر چه که باشد به کنارش هستم
خون تو در رگ من دوان دوان با قلبم نفسی برای توست
و همانی شدی امشب که هوا بارانیست تنم به هوای توست
خوبیت میرود از حد خودش کیم مگر چه کرده ام
تو زمن خاه که هر چه خواهی برای تو که برده ام
کاش هر روز خدا روز تو بود ای مادر
همه لحظه های من بوی تو بود ای مادر.
تقدیم به مادر عزیزم:)

31779834050623601300.jpg25.1.94

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد