ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

چهار سال با تو

1394/7/22 9:15
868 بازدید
اشتراک گذاری

44440566978619028665.png;

به اندازه ی هر ثانیه بودنت مادری را بدهکارم

این دوران طلایی را بر من طولانی تر کن

میخواهم تا می شود بدهکارت شوم

مادری را بدهکارم ،که این مقدس را بجا نیاوردم

بر من ببخش هر گره ابرو را،هر انگشت اشاره و بیدااااد گری اژدهای درونم را

که تو را چون هر معصوم مطهری رنجاندم

این چهار سال را بدهکار توام ،باش تا آخر عمرم را بدهکارت باشم

این دین را بر خود دوست دارم سنگینی اش شانه ام را می اندازد اما بودنت مرا محکم میسازد

باش و بودنت ، دوران طلایی عمر را بر من هموار می سازد

تو!

جوانی منی،آنچه از کف من میرود و در تو بیدار می شود

تو

اینه ی جادویی من هستی

چشمان تو آینه ی جادویی من هستند

جوانم میکنی ،هر صبح که خود را بر آینه ی چشمانت شروع میکنم

روان میشوم بر ثانیه های عجول

دستانت مخملیست که میبرد از دستانم زبری روزگار را

بودنت را شاکرم

چه خوب که هستی
 

26373000175829920651.png;

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانه شایلین
26 آبان 94 18:57
پرنسس ماهرخ دوستتتتتتتتتتتتت دارمممممممم
مامان و ماهرخ جون🌜💛
پاسخ
کلی بوس برای شما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد