ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

دو تا دو دنبالش بدو

1392/4/24 18:37
218 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم

 

دومین روز از بیست و دو ماهگیت داره تموم میشه و من توالی زندگی دردانه دخترم ر بنظاره نشستم

هر روز بمن ثابت مبکنی که بزرگتر شدی  ماه من روز به روز کاملتر میشی بزرگتر

این روزای من و تو به سرعت عمر میگذره

زود تند سریع بی وقفه

داری به ۲ سالگیت نزدیک میشی و من نمیدونم تونستم درک درستی از مادر شدنم داشته باشم؟

آیا باورم شده؟من لیاقت این موهبت بزرگ دارم؟

میترسم از اینکه این حس  ناقص همیشه همراهم باشه و من نتونم خودم به مادر  کامل ،واقعی بدونم و یه عذاب وجدان گنده که نکنه کم گذاشتم نکنه کوتاهی کردم و .... همیشه همراهم باشه

دخترم

تو این روزای سرد و گرم سبز و سفید واست سبزترین ها و سفید ترین ها ر آرزو دارم

توالی روزها ی زندگی ر بنظاره نشستم و شادی تو تنها امید ادامه ی این بی وقفه ی عمر در منه

بزرگتر شدنت ، کاملتر شدنت ،خانم شدن و به عرصه نشستنت همه ی شب و روز زندگی من شده

به امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــید روزای بهتر ار بهتر 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد