ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

2 روز بعد از 22 ماهگی

1392/5/24 0:26
242 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم

 

۲۲ ماهگیتم تموم شد امروز دو روز بعد از ۲۲ ماهگیته

با یه چشم بهم زدن میشی ۲۴ ماهه انشاالله

یسری رفتارای خوب  بد  بزرگتر شدنت به من گوشزد میکنه

گاهی لجبازی گاهی بداخلاق و گاهی یه دنده

اما ته تهش واسه من یه فرشته ای که خدا فقط واسه من واسه خود خود من بزمین فرستاد

وقتی مهربون میشی و میخندی وقتی تو جواب اخم من چشات ازم میدزدی  وقتی با گوشه ی چشم نگام میکنی من عاشقتم

عاشقتم وقتی واسه گول زدن من شعر میخونی میدویی میپری بغلم

من در همه حال دوست دارم دردونه ی من ،یکی یه دونه ی من

ممنونم که هستی

و بازم خدا ر شکر میکنم که دارمت

تو نعمتی تو رحمتی تو خود رحمن و رحیم خدایی واسه من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد