ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

ماهرخ در 20 ماهگی

1392/3/14 12:16
205 بازدید
اشتراک گذاری

بازی ها:

توپ بازی دوست داره

هر روز اب بازی داریم

پازل دو تکه حل میکنه

مرحله ۱ هوش چین جورچین براحتی انجام میده

مفهوم عدد و شمارش درک میکنه

به رنگ و نقاشی علاقه داره

دایره در سایز های مختلف و مارپیچ میکشه

مثل نقاش ها با فیگور خاصی مداد بدست میگیره

عاشق فلش کارتهای دید اموزشه

تا ۵ میشمره

هماهنگی چشم و دستش رشد چشم گیری داشته

پازل اعداد کامل میچینه

به شنیدن و خوندن کتاب قصه علاقه داره

مدام شعر تولد تولد میخونه و بمن پیشنهاد میده کیک درست کنم

عاشق پارک و استخر توپه

دوست داره هر جای ممکن و غیر ممکنی قایم شه

به وسایل برقی و پخش علاقه داره

میدوه و جفت پا میپره

دوست داره مستقل لباس و کفش بپوشه

هر فعالیت هیجانی دوس داره(اویزون شدن از میله بارفیکس .از بلندی پریدن.بالا رفتن از سکوها.و...)

اجتماعی:

به هرکی میرسه سلام میکنه

تشکر میکنه (مرسی)

معذرت خواهی هر از گاهی(بحشید)

دخمری سحر خیز و هر روز قبل از ۸ بیدار میشه

تضادها ر درک میکنه

نرمی زبری و ...میفهمه

سرد و داغ عالی تشخیص میده

طعم ترش و شیرین با بیان نام طعم نشون میده

مفهوم زیر و رو ،درون و بیرون،خاموش و روشن میدونه

جملات سه کلمه ای براحتی بیان میکنه اما ۴ کلمه ای بسختی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد