ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

شعر اقا خرگوشه

1392/3/20 11:17
296 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز یه آقا خرگوشه
رسید به یه بچه موشه
موشه پرید تو سوراخ
خرگوشه گفت آخ
وایسا وایسا کاری دارم
من خرگوش بی‌آزارم
بیا از سوراخت بیرون
نمیخوای مهمون
یواش موشه اومد بیرون
یه نگاهی کرد به حیوون
دید که گوشاش درازه
دهنش بازه
شاید میخواد بخورتم
یا با خودش ببرتم
پس میرم پیش مامانم
آنجا میمانم
مادر موشه عاقل بود
زنی باهوش و کامل بود
یه نگاهی کرد به خرگوش
گفت به بچه موش
این حیوونه خیلی خوب و مهربونه
پس برو پیشش سلام کن
بیارش خونه

*********************************

ی رووزی آقا خرگوشه

رفت پیش ی بچه موشه

موشه پرید تو سوراخ

خرگوشه گفت آخ

واسا واسا کارت دارم

من خرگوشی بی آزارم

مادر موشه عاقل بوود زنی باهوش و کامل بود

نگاهی کرد به خرگوش گفت ای بچه موش

زود باش برو سلام کن بیارش اینجا
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد