ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

بدون عنوان

1394/11/20 0:04
262 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها عجیب شدی

ما را هم به سرزمین عجایب میبری

 

نمیدانم انچه می خواهی بدانی را

 

اگر هم بدانم فهماندش بر تو را نمیتوانم

 

بعد از آسمان و ابر و خورشید

 

از خدا میپرسی

ماهرخ:مامان خدا چجوری درست شده

من :(با کلی تعجب،نمیتونم ،نمیدونم به زبون بیارم و فقط میگم خدا درست نشده همیشه بوده و هست)

شاید اشتباه باشد اما هوا را مثالش کردیم که تو هم درک نکردی و باز هم پرسیدی

 

کتابی داشتیم که درکش برایت سنگین بود

خواندیمش

خودمان که برای اولین بار خواندیم مو به تنمان سیخ شد و چه زیبا از عظمت خدا میگوید

کتاب سوال، سوال چه کسی داده به گل این همه رنگ؟

نام کتاب :

سوال، سوال چه کسی داده به گل این همه رنگ؟


نویسنده : مارکوس فیستر
شاعر : اسدالله شعبانی

ناشر : شهرتاش

 

خواندیم هر برگش ما را به حیرت می انداخت

صفحه اول ش عکس لوبیایی هست که جوانه زده و نویسنده میپرسد چه کسی گفته به بذر که بروید ...

صفحه بعد از هسته ی سیب تا درخت سیب را نشانه گرفته

از ماموریت هسته سیب در دل مهربانش میگوید

 

و در صفحه ای از ابری که میبارد بر ما

میپرسیم

این سوالات را از یکدانه ی خردسالمان

و میگوید ابر میبارد چون ابر است

میپرسیم چرا سنگ نمیبارد

میگوید خوب سنگ است و نفهم !!!!

اما ابر میفهمد!!!

 

 

 

 

تویی دیگر چه کنیم هنوز سوالش به حول قوه ی خود پایدار است

 

 

 

 

پ ن:

 

هرگز به جهانبینی تو کاری نداشتم نه از شادیش گفتم نه از غضبش

که ندارد غضب

آنچه هست در دل ماست

 

اما رحمن و رحیم بودنش را نشانت دادم بی نام

بی اشاره

باشد که بعد از دیدن عظمتش خود به نتیجه برسی این همه رحمانیت و رحیمی از کجا نشات گرفته

و خود سرچشمه اش را جویا شوی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نی نی
20 بهمن 94 9:02
لحظه هاتون زعفروني ، نيلوفرگونه و قشنگ خیلی وب خوشگلی دارین خيلي دوست دارم پيش ماهم بياين مرسي از لطفتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد