ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

تو ابان منی

1394/8/24 12:20
980 بازدید
اشتراک گذاری

دلتنگ روزای گذشتم

حفره ی بند بند انگشتات

گودال ارنجت

دستای کوچیکت

 

 هیجان این روزهات دارم

غرق میشم تو عروس بازیات

گوش میشم سرتا پای حرفات

 

 

و امیدوار برای روزهای نیامده و دور

دستهایی که کمی زبرتر میشن

قدی که کشیده میشه

و دلی که جور دیگر میتپه

 

 

هرلحظت ر دوست دارم ممنونم که هستی

 

 

آبان منو هواییت میکنه، آبان هر سال بیشتر عاشقت میشم

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد