ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

بدون عنوان

1394/7/20 11:49
206 بازدید
اشتراک گذاری

کیو  تو قاب گرفتم از مژم اویزون کنم که همیشه جلو چشم باشه؟!!!!

کی؟

واقعا؟!

شما چطور؟

 

 

 

پ ن=دوست یا بابای عادل فردوسی تو خندوانه ما ر بفکر انداخت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

داداش حبیب متخلص به مهدی
22 مهر 94 11:17
با سلام خدمت شما دوست عزيز و مهربانم خوشحال ميشم به وب بنده هم سر بزنيد در صورت تمايل تبادل لينک کنيم ممنونم از حضور شما http://notebook1367.mihanblog.com/ بازي هاي کودکانه ام سرشار از تنهاي بود از خانه ازعشق از فاصله ها تنهاي تنها چند تار پيانو ميزنم به ياد روزهاي کودکي به ياد روزهاي حوض مادربزرگ به ياد عينک تا شده پدر لاي طاقچه به ياد شبهاي که زير گذر بالشت هاي جواني شدم با گريه هاي تا شده به ياد نامه هاي خيس زرد به ياد شمدوني پدربزرگ به ياد شيشه عطرجانماز مادر به ياد تو به ياد خستگي هاي که حال گذر زمانم با نوشته هاي نثر گونه ميگذرد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد