ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

ای زنبور طلایی نیش میزنی بلایی

1393/11/20 12:32
150 بازدید
اشتراک گذاری

امشب رفتیم مسجد

از قضا زنبوری زیر لپ سمت چپ دخترک را نیش زد و هلاک شد

گویا مجازات کارشان چنین تعیین شده

ماهرخمان معترض شد که میخاره

خاراندیم

مجدد میسوزه گفتیم مبادا پشم شیشه در لباسش بوده که میسوزد

وقتی زنبورک را در حال پرپر زدن دیدیم و جای نیش را یافتیم اصل قضیه را فهمیدیم

و برای اولین بار زنبوری محبت خود را به فرزندمان نشان داد

کمی ورم و هیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــچ

و دردانه اینگونه برای پدر تعریف کرد

بابا مشهد (مسجد)بودیم یه زنبور منو عسلی کرد

اصرار دارد که عسلی شده

 

 

پ ن: گاهی ببچه ها و حتی ادم بزرگا به نیش زنبور حساسیت دارن حتی گاهی باعث مرگ میشه

البته در مورد زنبورهای وحشی(آتشی_قهوه ای)

آمپول و قرص داره

باید سریعا به بیمارستان مراجعه کنیم

انشالا بلا از همه دور باشه

 

 

ادامه مطلب یه داستان زیبا

شاگردی از استاد پرسید: منطق چیست؟! استاد کمی فکر کرد و جواب داد: گوش کنید، مثالی می زنم، دو مرد، پیش من می آیند. یکی تمیز و دیگری کثیف! من به آن ها پیشنهاد می کنم حمام کنند. شما فکر می کنید، کدام یک این کار را انجام دهند؟! هر دو شاگرد یک زبان جواب دادند: خوب مسلما کثیفه! استاد گفت: نه، تمیزه. چون او به حمام کردن عادت کرده و کثیفه قدر آن را نمی داند. پس چه کسی حمام می کند؟! حالا پسرها می گویند: تمیزه! استاد جواب داد: نه، کثیفه، چون او به حمام احتیاج دارد. و باز پرسید: خوب، پس کدامیک از مهمانان من حمام می کنند؟! یک بار دیگر شاگردها گفتند: کثیفه! استاد گفت: اما نه ، البته که هر دو! تمیزه به حمام عادت دارد و کثیفه به حمام احتیاج دارد. خوب بالاخره کی حمام می گیرد؟! بچه ها با سر درگمی جواب دادند: هر دو! استاد این بار توضیح می دهد: نه، هیچ کدام! چون کثیفه به حمام عادت ندارد و تمیزه هم نیازی به حمام کردن ندارد! شاگردان با اعتراض گفتند: بله درسته، ولی ما چطور می توانیم تشخیص دهیم؟! هر بار شما یک چیزی را می گویید و هر دفعه هم درست است… استاد در پاسخ گفت: خوب پس متوجه شدید، این یعنی: منطق!!! خاصیت منطق بسته به این است که چه چیزی را بخواهی ثابت کنی!

 

 

من نمی خواهم فرزندانم قدم جای پای من بگذارند...من می خواهم آنها در کنار من راه بیفتند و آنقدر پیش روند که حتی در رویا هم نتوانم تصورش کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد