ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

پیمایش یخچال

1392/2/20 0:33
225 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا زیادی شکمو شدی مامان، یخورده مراقب باش دوست ندارم  چاق بشی ااااااااااااااااا

 

قربونت برم که میری زیر یخچال و درش باز میکنی و میگی میم میخوام میم میخوام چقدر میوه میخوری نباتم

امروز تا به خودم اومدم که بهت میوه بدم دیدم در فریزر باز کردی کشوهاش کشیدی بیرون رفتی توش که دستت به میوه های یخچال برسه عزیزممممممممممممممم شمقو ی من

                 ******************************

قربونت برم که چند روز ه انگشت اشارت رو هرچی اشاره کنه  لبت میگه این چییه؟؟؟

این چییه؟؟؟

وقتیم که خسته میشی چشات یه ور میره انگشتت یه ور میره ذهنتم یه سمت دیگه و میپرسی این چیه؟؟؟خوب من کدوم بگم عزیزم

امشبم که میخواستی بخوابی چشات رو هم بود اما همون انگشت بی هدفت رفت یه وری و باز پرسیدی این چیییه؟؟؟؟

خوب بخواب مگه مجبوری!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد