ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

سنام سنام صد تا سنام

1392/2/18 1:22
179 بازدید
اشتراک گذاری

آخ  که مامان فاطمه به قربونت بره

 

زشششششششششششششه من، من دوست دارم

دوست دارم وقتی هر رفت و آمد کوچکی بهونه میشه واست که بگی سنام

تا جوابت ندن مثل طوطی هی میگی سنام سنام سنام

دوست دارم چون وقتی با تلفن حرف میزنی همه ی احساست میریزی تو لحن صدات مخصوصا وقتی خارجی خارجی حرف میزنی

دوست دارم آخه من با تو چیکار کنم هر جا میریم میگی چایی، چایی میخوام

زود دختر خاله میشی

دوست دارم خییییییییییییییلی چون تو جوابم میگی دوست داره من عاشقتم مامان دوست دارم یه لقمت کنم یه لقمه زشت من زششششششششششتی بخدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد