ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

شب قدر و مهمونی امام رضا

1392/5/6 1:49
114 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه به همه ی مهربونا

 

امشب به همه ی شما تسلیت میگم

اما خوشبختانه من و دخترم سعادت این داشتیم که افطار اولین شب قدر  ر مهمون امام رضا باشیم

خیلی خوب بود ساعتای خوبی اونجا گذروندیم و دعای جوشن کبیر همونجا خوندیم

امیدوارم این سعادت قسمت همه بشه

43624237508636360404.jpg

 

حرم خیلی خیلی شلوغ بود تا در خروجی مردم نشسته بودن خادما خیلی خوب رسیدگی میکردن عالی بود عالی

واست خوشحالم دخترم که اولین مراسم احیائی که شرکت کردی مهمون امام رضا بودی

امیدوارم هر سال این مراسم بجا بیاری

سال گذشته چون کوچولو بودی نمیشد که بریم احیا

اما امسال جبران شد

ازت ممنونم خدا جوووون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد