ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

دور میکنیم صفحه ی روزگار را

1396/7/18 14:44
490 بازدید
اشتراک گذاری

با پای برهنه میزنم به دل داستان تو

داستانی که قهرمانش تویی

و خواننده اش من

می خوانمت تا برسم به بودن

 

 

و تو را بو میکشم که بیابم راه را

راه را گم کرده ام

در هیایوی گیسوانت

ارامم کن

ارام جاااان

که چنگی شدم بر زلف تو

 

مروری به اردوهای پیش دبستانی یک

 

 

 

 

کارگاههای کثیف کاری ارد و ذغال خودمون

 

 

من و تو و بابایی

 

 

و باز هم تووووو

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد