ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

یه کوچولو من و ماهرخ

1392/4/19 16:57
290 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم  که روز به روز شیرینتر میشی

 

این چند روزه به ماژیکات علاقه زیادی نشون میدی

۱۲ تا مازیک هزار بار برمیداری یه خط کوچولو یا مارپیچ میکشی و یکی دیگه تند تند رنگاشون و عوض میکنی

خوشحالم که درشون میبندی و میزاری سر جاش

امروز داشتی نقاشی میکشیدی که تو خیالت در ماژیک و بردی سمت دهنت،فک کردم میخوای سوت بزنی اما به منم تعارف کردی:

ماهرخ:چایی؟؟(با حرکت سر نشون دادی که بمن تعارف میکنی)

من:اره مامان منم چایی میخوام

استکان بمن دادی و منم خوردم

من:به به مرسی خوشمزس

ماهرخ:برزم چایی؟دوباره؟

من:خووووووووووووووووودکشی از این کارای تو

       ******************************

یه ساعت قبل وقتی بارون تابستونی روز اول رمضان بند اومد از خواب پاشدی بردمت رو تراس نهارت بدم تو باغ بغلی دو تا گوسفند بودن که می چریدن

کلی با اونا کیف کردی

بهت میگم برو ببین چیکار میکنن؟

اومدی میگی نشستن تولد تولد

خوب گودزیلاااااااااااااااااااااااااااااااااا گوسفند کجا تولد کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جدیدا مورچه هم که میخوری میزنی ناز میکنی واسشون تولد تولد میخونی

 

هر کجا هم که میخوایم بریم دو تیکه از وسیله هات برمیداری و با خودت میاری که اگه بهت اجازه ندیم کوووووووووووولاک میشه

وقتی تو آشپزخونه غذا میپزم میگی من بیبییم

در یخچال باز میکنم میگی من بیبیم

صدای بچه ها تو کوچه میاد میگی من بچه ها بیبیم

از پنجره مدام صداشون میزنی بچه ها بچه ها

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد