ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

فلسفه های ماهرخ

1395/11/2 11:58
370 بازدید
اشتراک گذاری

این روز ها میپرسی

از زمین و زمان

از شیر مرغ تا جان ادمی زاد

 

و من میفهمم چه زیاااااد نمی دانم

نمی دانم که پاسخ گوی سوالات تو باشم

 

که خیلی هم بد نیست با شد که با هم فکر کنیم تحقیق کنیم و بیابیم

 

 

ماهرخ:مامان مرغ از چی درست میشه

من:از تخم مرغ

ماهرخ:تخم مرغ از چی درست میشه؟

من:از مرغ

ماهرخ:مرغ از چی درست میشه ...........

 

گرچه شاید منظورت مواد تشکیل دهنده هستند نه سیر تکامل

 

مثلا گاهی

ماهرخ:مامان اب از چی درست میشه؟

من:از بارون

ماهرخ:بارون از چی درست میشه

من:از ابر

ماهرخ:ابر از چی

من:بخار اب

ماهرخ:بخار اب از چی

من:دریا

ماهرخ:دریا از چی

من:آب

ماهرخ :اب از چی؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

شاید منظورت دو هیدروژن و یک اکسیژن هست اما من چطور به دختر 5 سالم اینو نشون بدمگریه

 

این داستان ها سر گوسفند و ... هم هست و ما درگیریم همچنان

 

این روزها شیفته نهنگ شدی

 

 

 

و ما درگیییریم تا اینکه دو روز پیش پرسیدی

ماهرخ:مامان اون اولین ادمی که بودکه چطوری بدنیا اومده

من:گیج

چی بگم؟گریه

 

دوستی به یاری مان شتافت و گفت:

از گل درست شدن

خدا اونا ر از گل درست کردخ و اونها با هم زندگی کردن و کلی بچه اوردن

 

تا فردایش در امان بودیم تا اینکه دوباره ماتمان برد

ماهرخ:مامان اونا که از گل بودن پس وقتی دستشون میشستن دستشون گلی میشد بعد خراب میشده

 

کمکمان کنییییید

 

ایا از دمیده شدن روح چیزی میفهمد؟

 

و ما در گیریم

 

 

 

 

 

روسدران(rusderan):رستوران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

mhr3A
2 بهمن 95 20:25
وب متفاوت و زيبايي دارين خيلي خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم باعث افتخاره شما هم به من سر بزنيد خيلي ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد