ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

هدیه ی خدا

1392/4/19 11:41
106 بازدید
اشتراک گذاری

یه روزی همه یه جایی

ارزوهایی دارن ممکنه کوچیک باشه ممکنه بزرگ باشه

اما یه آرزو هست که همه به اون میگن امید اولش آرزوئه اما وقتی براورده میشه ،میشه امید زندگی ،میشه دلیل بودن و نفس کشیدن،میشه همه چیز آدم

خیلی خوبه که تک تک آدما این آرزو و این امید و داشته باشن

آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

از یه دنیای دیگه میاد ُمثل خودمون  اما پاک پاک مثل فرشته ها میاد بین این همه هنجار و نا هنجاری

این همه خوب و بد

این همه گرگ و بره

اما وقتی میاد از آب شفاف تره از نسیم لطیف تره از گل پاک تره 

وقتی میاد منزه منزه

یه امید دوست داشتنی

دارم از یه نی نی میگم که تازه هشت روزه که فرشته ها مثل قاصدک  آروم گذاشتنش کف دستشون و با هزار ارزو و دعای خوب فوتش کردن تو آدما بین من و شما

ادما اسمش گذاشتن همایون یه پسر فرخنده و مبارک

اون با یه کوله سوغاتی اومد روی لب خیلیا خنده نشوند  واسه چشم خیلیا اشک شوق  هدیه داد  تو همه ی  دلا شکر خدا جاری کرد و هزار سوغاتی دیگه

1013596_175226209316868_1574660029_n.jpg

 

عزیز دلم خوش اومدی قدمت مبارک ایشاللا همیشه شادی بیاری

همیشه شاد باشی

به خاله سارا و عمو رضا و خونوادشون و خودم و خودمون تبریک میگم

دنیا مراقب این فرشته تازه زمینی شده باش

از خوبیات بهش نشون بده

دنیــــــــــــــــا با توام حواست باشه هاااااااا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد