ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

بهار 95

1395/1/5 12:10
539 بازدید
اشتراک گذاری

22766525130984048280.png;

و باهار می اید

چمدانش سنگین

سبز و نااااااااااز

شاد و شادان

با دستان گرم و نرم

با چشمان آبی

ما را به آغوش میخواند

گویی درد مان را آشناس

دامنش را پهن می کند به گستره ی چشمان

و میچینم عطر بهار را از دامنش

 

 

 

باهار است دیگر

با ماست

 

 

هرروزتان نوروز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

روشا دهقانیان
11 فروردین 95 14:36
سلام مامنی نی نی بلاگـــــــی.من خیلی خیلی دوست داشتم اینجا وبلاگ داشته باشم ولی نشــد.هی میزد ایمیل نا معتیـــر ولی آرام بلاگ وبلاگ دارم.خووشحال میشیم بهمون سربزنیـــد. اگه هم دوست داشتید لینکتون کنیم!!...!! ببوسید ماهکی منووو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد