ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

دیالوگ 13

1394/5/22 12:02
238 بازدید
اشتراک گذاری

سوالات این روزهای پرتقال خانه ی ما:

ماهرخ:مااااااامااااان ما از کجا می یایم؟

من:سکوت

ماهرخ:ماااماااان می دونی خدا منو صدا زد من اومدم

من:بوس

ماهرخ:خدا چه رنگیه؟

من:بی حوصله

ماهرخ:ماااماااان :می دونی خدا ادما ر بلند میکنه

من:یعنی چطوری

ماهرخ:یعنی وقتی من خوابم صبح که میشه دست منو میگیره و بیدارم میکنه

ماهرخ:مامان ادما ر کی درست میکنه ؟ و گاهی به استخوان گردن اشاره داره و میگه:این استخونا چطوری درست میشن؟

و ما درمانده از این پرسش ها در جواب سوالش که میخواهد بداند آدمها چطور ساخته و پرداخته میشوند گفتیم:

آدما یه نقطه ی کوچولو تو دل مامانا هستن،مامانا که غذا میخورن اون نقطه بزرگ میشه و میشه نینی،بعد که بزرگ شد و دل مامان هم بزرگ شد مامان میره بیمارستان و دکترا نی نی از دل مامان برمیدارن

بعد شیر میخوره و غذا و کم کم بزرگ میشه مثل شما و بزرگتر مثل ما

و قانع شد خوابیدخواب آلود

 

این ها اولی سوالات دختر ما در مورد پیدایش و خدا و ... بود و ما را ذوق مرگ کرد

پسندها (1)

نظرات (2)

بهاربانو
22 مرداد 94 12:48
ماشاالله به این دختر خانوم با نمک و با هوش و خوشا به سعادت مامان فاطمه عزیز که همچین فرشته ای رو کنارشون دارن...
مامان و ماهرخ جون🌜💛
پاسخ
سلام ممنون از لطف شما خدا همه ی نی نی ها ر حفظ کنه
تبادل لينک رايگان
22 مرداد 94 18:03
سلام عزيزم وبلاگ خيلي قشنگي داري آيا دوست داري وبلاگت را به هزاران كاربر اينترنت معرفي كني؟ همين امروز لينك خودت رو به صورت رايگان ثبت کن تا 1000 بازديدکننده رايگان فقط تا آخر سال دريافت کني و رتبه خودت رو افزايش بدي
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد