ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

سال نو مبارک

1394/1/1 1:22
1,058 بازدید
اشتراک گذاری

کمتر از پنجاه دقیقه به پایان سال و اغاز سال باقی مانده

این سال را که حذف کنیم یک آغاز و پایان داریم و فاصله اش به اندازه ی سالی ست که حذف شد

خدایا به خاطر سالی که گذشت سپاس

و برای سال جدید هم سپاس

این سال های کوچک را با تو و با نام تو آغاز میکنیم

ای دگرگون کننده ی حال ها

39814263522292430583.jpg

سالی سرشار از آرامش ، محبت ،شادی ،برکت و در نهایت سلامتی را برایتان ارزو دارم

میرویم که این کمتر از پنجاه دقیقه را در خلوت تاریک شب مروری داشته باشیم بر 365 ی که بر ما گذشت

 

04705473443501634432.jpg

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان کیانا و صدرا
1 فروردین 94 8:32
سلام بر فاطمه ی مهربان و ماهک دوست داشنیش.عزیزم نوروزت خجسته و پیروز باد و سالی سرشار از بهترینها برایت آرزومندم.
مامان و ماهرخ جون🌜💛
پاسخ
خیلی ممنونم دوست خوب منم واسه شما و خانوادتون بهترین ها ر ارزو دارم همیشه شاد و سلامت باشین
مامان کیانا و صدرا
5 فروردین 94 10:27
سلام خواهرعجب کلیپی از عکسهای ماهرخ جون درست کردیبه ما هم یاد میدی؟؟؟یا خیلی سخته ما نمیگیریم مطلبو
مامان و ماهرخ جون🌜💛
پاسخ
عزیزم لطف داری شما که استاد مایی
فرهاد جدایی اصل
16 اردیبهشت 94 16:52
سلام بر ماهک عزیز و مادر مهربانش کار ما تولید پوشاک بچه گانه است از سایت ما دیدن کنید apple-kids-wear.com http://applekidswear.niniweblog.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد