ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

بدون عنوان

1393/12/17 23:24
339 بازدید
اشتراک گذاری

من رویایی دارم که غیر ممکن نیـــــــــــــــــــــــــــــــست

46679936075252972362.jpg

من رویایی دارم رویای آزادی

رویای یک رقص بی وقفه از شادی

 

من رویایی دارم از جنس بیداری

رویای تسکینِ این درد تکراری

درد جهانی که از عشق تهی می شه

درد درختی که می خشکه از ریشه

درد زنایی که محکوم آزارن

یا کودکایی که تو چرخه ی کارن

 

تعبیر این رویا درمون دردامه

درمون این دردا تعبیرِ رویامه

رویای من اینه دنیای بی کینه

دنیای بی کینه رویای من اینه

من رویایی دارم رویای رنگارنگ

رویای دنیایی سبز و بدون جنگ

من رویایی دارم که غیر ممکن نیست

دنیایی که پاکه از تابلوهای  ایست

دنیایی که بمب و موشک نمی سازه

موشک روی خواب کودک نمی ندازه

دنیایی که تو اون زندونا تعطیلن

آدم ها به جرم پرسش

نمی میرن نمی میرن

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد