ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

بادکنک فروش

1392/3/5 16:46
114 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز با دختری رفتیم پارک

 

ماهرخ عاشق سرسرس اما پارک خیلی شلوغ بود ماهرخ یه دور بازی میکرد یه دور  راه میرفت

تا اینکه یه خانم بادکنک فروش شروع کرد به باد کردن بادکنکا و وصل کردن میله هاش

همه ی بچه ها دویدن سمتش و التماس مامان و بابا که من بادکنک میخوام

ماهرخ براحتی توجیه شد که اونا خریدنی نیستن یا شاید نمیدونست که خریدنی هستن فقط نگاه میکرد وقتی خانم همه ی بادکنکاش باد کرد ماهرخ شیکر پنیر رفت پلوش نشست و راحت باش دوس شد و به بادکنکا خیره شد مللت تو حیرت این کار ماهرخ بودن

وقتی از نگاه کردن خسته شد پا شد و اومدیم خونه

35603619883559022700.jpg

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد