ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

دو روز مانده به ...

1393/11/20 12:20
165 بازدید
اشتراک گذاری

دو روز مانده به دوباره دوست داشتن هااااااااا

دوباره یاد روزهای شیرین

نامه ای که دو روز قبل از تولد ماهکم واسش نوشتم

 

11556646749823639056.jpg

سلام خانم

امروز صبح چهارشنبه ۲۰/۷/۹۰ ساعت ۸ صبح از خواب که بیدار شدم احساس کردم باید یه اتفاقایی افتاده باشه

بابایی هم که شیفت بود زنگ زدم خونه مامانی با هم رفتیم بیمارستان

تازه بابا جون هم بود

اومدیم خونه کیف و برداشتیم و رفتیم بیمارستان گفتن زوده برو فردا بیاا

اینم از ۲۲ /۷ ای عجول خانم(بخاطر مراسم ازدواج یکم دپرس شده بودم حالم خوب نبوده همین جوری یه چیزایی نوشتم)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد