ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

سه روز مانده به ...

1393/11/20 12:19
162 بازدید
اشتراک گذاری

سه روز مانده به آغاز بهارم

 

سه قدم مانده به سپیده سحر

دختــــــــــــــــــــــــــــرم

با تو پاییز را بهار می کنم

شبها را سحر

با تو از مفهوم عاشقی میگذرم

با تو از ژرفای دل ساز زندگی سر می دهم

سه روز مانده به آغاز سومین بهار با تو بودنم

من با تو از غم ها،دردها،بردگی ها میگذرم

میگذرم،با تو آغاز میکنمُ رسم هندسه ی زندگی را بی هیچ شکستگی

تو آغاز منی

مفهوم بودنی

باش.

باش که بودنت ثانیه هایم را طلایی میکند

باش که با بودنت خدا را در هر نفست می بینم

با هر   آغوشت بیشتر بنده اش می شوم

با هر تبسمت شاکر می شوم

از معبودم سلامتی،آرامش ، عاقبت نیک و خیرت را می طلبم

هر شب با هر دمت ،اشک شوق می ریزم

خود می داند که با من چه کرد

می دانم که می فهمد مرا

خود می داند آشوبی را که از تو و  حضورش در دلم برپاست

هر لحظه کم است

آن چه از زمان را می گویم که من و دنیایم از درکش عاجزیم

هر لحظه از آن زمان را شاکرم

 

ادامه مطلب نامه ای که سه روز مانده به دنیایی شدنت  برایت نوشتم 

 

16628008740577979816.jpg

سلام تنبل خانم! (خوب خیلی منتظرم گذاشته بودی)

 

امروز رفتم بهداشت!

بمن گفتند طبق حساب و کتابها ی اونا باید تا ۲۱ مهر دنیا بیای

با ۲۲/۷ چه کنم؟ عروسی حمید و نجمه

حالا میخوام برم برم دکتر و با دکتر مشورت کنم

خانم ولوی(مامای من) هم که نیست رفته اردبیل کارگاه مامایی

چیکار کنم؟

باید برم ببینم مامانی(مامان خودم) چی می گه؟

میگه برو دکتر یا صبر کن.

ظهر خونه عمو محمد بودم تازه اومدم رفتم حمام و حالا می خوام برم خونه مامانی که واسه دکتر مشورت کنم

۴۰ هفته

مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد