ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

بخواب آروم

1393/4/27 16:28
681 بازدید
اشتراک گذاری

 

96738603215836345612.jpg


لالا لالايي
لالا لالايي
لالايي
لالايي
لا لا يي

ببار اي نم نم باران
ببار اي نم نم باران
زمين خشک را تر کن
سرود زندگي سر کن
دلم تنگه
دلم تنگه
سرود زندگي سر کن
دلم تنگه
دلم تنگه

بخواب
بخواب اي دختر نازم
به روي سينه ي بازم
که همچون سينه ي سازم
همش سنگه
همش سنگه
که همچون سينه ي سازم
همش سنگه
همش سنگه

لالا لالا لايي
لالا لالا لايي
لالايي
لالايي
لا لا يي

لالايي کن مرغک من
دنيا فسانه ست
لالايي کن مرغک من
دنيا فسانه ست
هر ناله ي شبگير اين گيتار محزون
اشک هزاران مرغک بي آشيانه ست
هر ناله ي شبگير اين گيتار محزون
اشک هزاران مرغک بي آشيانه ست

ببار اي نم نم باران
ببار اي نم نم باران
زمين خشک را تر کن
سرود زندگي سر کن
دلم تنگه
دلم تنگه
سرود زندگي سر کن
دلم تنگه
دلم تنگه

لالا لالا لالايي
لالا لالا لالايي
لالايي
لالايي
لا لا يي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد