ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

یه وقتایی تو!

1392/11/12 19:20
881 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه که نمیشه من مامان باشم بشورم بسابم بپزم یخ حوض بشکنم و ..... اووووووووووووووووووووو

 

دلم گرفت اینقد بزرگ بودم مامان بودم

یه حال و هوایی عوض میکنیم و دخترک رشته ی کار ر دست میگیره

میشم دو ساله

میشم مریض رو به موت

میشم دزد فراری

 

همه چی میشم فقط شما خانم باش مامان باش دکتر باش پلیس باش

بزار بچگی کنم

 من چند سال برمیگردم عقب و یاد خاطرات

شما م برو جلو تخته گاااااااااااااااااااااااااز ببین اون آینده چه روزایی منتظرته

*************************

خودم  میسپرم به دختر ۲ سال و چن ماهم

بدون هیچ غر و لندی

اگه هزار بار بگه پاشو بریم دکتر، مغازه و ..... تو چند ثانیه پامیشم ،میشینم ،میمیرم،میخوابم

بچه میشم تنبلی میزارم کنار

فقط میخوام غرق کودکی شم

خیلی تمرکز میخواد

بچه ها تو بچگی راحت بزرگ میشن

اما بزرگا تو بزرگی سسسسخت بچه میشه

پس این کودک درون من کجااااااس؟؟؟؟!!!!

به ماهرخ که خوش میگذره

خیلی دوس داره این بازیا ر

منم دوست دارم

دوست تر دارم با ماهرخ بودن از جنس خودش

تو شاد باش من مست میشم از لبخندت

سرمست تر تر تر میشم از رضایت توچشمات

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد