ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

بازی 50

1392/10/22 16:5
220 بازدید
اشتراک گذاری

تقویت حافظه بینایی

مدت هاس که با کارتهای مقدماتی بن بن بن مششغولیم

همان یک سالگی تاثیر بسیار بر زبان کودک گذاشت

در مرحله ی بعد تر که از تقریبا ۵ ماه پیش آغاز شد چند کارت با مفاهیم مربوط یا نامربوط بهم میچیدیم و دخترک قصه ای در باب یک یا چند جمله میگفت

و اکنون کارتها را میچینیم دخترک لحظه ای آنها را میبیند و برمیگردانیم و می پرسیم و با کمی فکر حدس میزند

قبل تر ها با کارتهای دید آموز این بازی را انجام دادیم و دوست میداشتیم و دخترمان هم دوست تر میداشت

با بیشتر شدن تعداد کارتها بازی سخت تر میشود

و من هرگز بیشتر از سطح دخترک نمی چینم ک مبادا اعتماد بنفس در او کم شده یا سرخورده شود

که سرم را دار میزنم اگر چنین شود

بعععععععله

 

76961555353048288783.jpg

 

دخترمان بسیار مهربان با گلها رفتار میکند و دوستشان میدارد آن طور که آب را از گلوی خشک خود میگیرد و به پای گلدان میریزد بماند که گلدان ها بیشتر به تالاب شبیه شدند تا گلدان و گلها آب برمیگردانند

و دخترمان هنوز بالانس محبت را درک نکرده

50297193475269816193.jpg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد