ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

چه طولانی نبودن

1392/9/24 11:43
834 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

 

سلامی به اندازه ی ده روز که بر من ۱۰ سال گذشت

بر منی که هر بار دوست میداشتم ثبت کنم اما راه بر من بسته بود

و چه بسیار از کودکم گم شد در پسکوچه ی خاطراتم

بسیار شیرین زبانی ها

خیالات زیبا

و جمله های عجیب و غریب که دهانمان باز می ماند و گوشمان گیج از این وروجک که هاااااااااااااااااااااااااااااااااا!؟

مروری چند بر این ۱۰ روز نبودن:

بخدا عذاب وجدانمان قلمبه میشود اگر ننویسیم!!!!

از تهران برگشتیم

دخترک بسیار در تنهایی با دوستان خیالی که همان کودکان اطرافمان هستند بازی میکند

مدام لیست خرید از ما میگیرد و از بقالی خیالاتش خرید میکند

کتابهای می می نی را خریدیم چه دوست میدارد و پند میگیرد

و ....

این سه نقطه همان گمشده های ذهن من است از روزگار گذشته مان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد