ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

بازی 34

1392/6/5 23:47
152 بازدید
اشتراک گذاری

آموزش مفاهیم:

 

کارتهای دید اموز دسته بندی های متفاوتی دارن که سری مفاهیم نظر منو جلب کرد و بنظر من هر کدوم از کارتهای سری مفاهیم، تو خودش یه بازی جدید داره

منم میخوام هر چند وقت یکی از مفاهیم تو بازی به دخترم یاد بدم

 

این بازی به هیچ وسیله ای نیاز نداره

یه مامان میخاد یه نی نی نهایتش یه پتو

هی میریم زیر پتو و بلند میگیم تااااااااااااااااریک

یهو ماهرخ پتو ر برمیداره و میگیم روووووووووشن

با این بازی ماهرخ تفاوت شب و روز بهتر میفهمه

تازگی منم سعی میکنم لامپ کمتری روشن کنم که شبا خونه از روز روشن تر نشه و دخترم ساعات شب و روز قاطی نکنه

امشب فقط یه لامپ روشن بود و ماهرخ هی میگفت تارییییک تارییییییک

عزیــــــــــــــــــــــــــــــزمی

دیشب رفتیم رو تراس و کلی با ستاره ها بازی کردیم ستاره چیدیم ماه دیدیم و دیدیم که چقدر تاریکه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد