ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

خبر آمد سفری در راه است

1392/4/5 13:28
117 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 

فردا قراره بریم شماااااااااااااااااااااااااال لب دریا اما من ینمه تب دارم امان از این عروسیا ،بالاخره تموم شد

دعا کنین سالم برگردیم واستون از روزهای سفر و بعد سفر پست یزارم

شما هم مثل همیشه نظر ندین

اما من دلسرد نمیشم و دفتر خاطراتم نمیبندم و همیشه مینویسم

به امید روزهای بهتر در اینده

 

 

بعد نوشت:

یه روز قبل از سفر ماهرخ بردیم دکتر و معاینش کرد گفت عفونت نداره اما یه ویروس ورژن جدید وارد بدنش شده که باعث کم اشتهایی و تب و سرفه و استخون درد میشه

ازش پرسیدم میشه با این حال ببریمش مسافرت گفت بهتره نرین اما اگه رفتین تو مسیر مستقیم باد کولر نباشه

و دارو داد

گرچه ویروس بود و یه سوغاتی کوچک از طرف یاسمین عزیز

حالا سر به سر شدیم آخه یه بارم من از این سوغاتیا بهش دادم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد