ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

انتخابات و رای ریزی تو مدرسه مامان فاطمه

1392/3/24 23:32
253 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رفتیم  واسه رای دادن.

 

این اولین باری بود که ماهرخ جونم میرفت تو صف رای و پای صندوق رای

من هر بار واسه انتخابات میرم مدرسه دوران ابتداییم

دوره قبل که رفتم اولین سال زندگی مشترکم بود همون سال پیش خودم تو فکرم آرزو کردم که میشه یه روزی با دخترم بیام اینجا و تو یکی از نیمکتای دوران ابتداییم عکس بگیرم.

240320122324.jpg

 

دیدین اینم از آرزوی کوچولوی من که برآورده شد

عاشق این اتفاقای سادم که از ذهن میگذره و تو یه روز شیرین اتفاق میافته و من متعجب از این لطف خدام که هر صبح و هر شب سپاسگزارشم

240320122323.jpg

اینم از دانش آموز کوچولوی من که تو نیمکت کلاس  سوم مامان فاطمه نشسته

عزیزم ایشاللا تو مدارج بالاتر ببینمت

240320122322.jpg

این دیوار مدرسه ،دیواریه که یه روز خاطره انگیز واسه من ساخت

روز اول که اوندم این مدرسه(کلاس دوم دبستان) هممون کنار این دیوار بصف کردن و خواستن بچه ها ر به ترتیب قد مرتب کنن واسه نشستن رو نیمکتا

یادمه که آفتاب ۸ صب پاییزی افتاده بود تو چشمام و سردم بود یهو یکی از بچه ها که کنارم وایستاده بود گفت کفشات چپس و من کلی خجالت کشیدم

کفشای کتونی سفید با مانتو شلوار خاکستری امروز بواسطه ی اون روزا هیچ وقت فراموش نمیکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد