ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

قصه ی آب

1394/4/26 23:29
742 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها ما رعایت حال ابهای زیر زمینی را میکنیم اما دخترمان متوجه نیست هرچه با زبان خوش و جانم دلبندم کم آبی را گوشزد میکنیم متوجه نیست که نیست

 

هوای گرم و اب سرد میچسبد و همین برای سه سال و نه ماهه ی ما کافیست

نقشه ای کشیدیم

شیر اصلی آب را بستیم و دخترمان بگمانش که بابا آبی (همزاد بابا برقی) راه منبع آب را بر ما بسته

جریان منبع آب چنین است که ما به دخترمان گفتیم هر خانه ای منبع آبی دارد و سهمیه ای ،اگر زیاد مصرف کنیم منبع آب مان خالی میشود

و امشب منبع مان خالی شد مثلا با اداره ی آب تماس گرفتیم و گفتند منبعتان خالیست و سهمیه تان تمام شده و ما ناراحت از بی آبی

راه حل ماهرخ در مقابل نگرانی ما از بی آبی:خوب وسیله هامون جم کنیم بریم خونه ی دیگه

من:

اداره ی آب:

منبع آب:

بابا آبی:

منبع آب

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان سمیه
28 تیر 94 10:25
سلام دوست عزیز عیدبرشما و ماهرخ زیبا مبارک ایشالا همیشه شاد وسلامت باشید
مامان و ماهرخ جون🌜💛
پاسخ
سلام عید شما هم مبارک متشکرم از لطف شما
همراه رایانه
28 تیر 94 10:54
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای (به صورت شبانه روزی ) تلفن تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد