ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

من مادرم؟!

1394/1/19 23:34
167 بازدید
اشتراک گذاری

و آنزمان که با اولین نگاه دوباره خلق شدم

خود را مادر نامیدم

و آنزمان که قطره قطره از وجودم تو را سیر میکرد خود را مادر دیدم

نه!

آنزمان که تا صبح چشمهایم خواب را به انتظار نشسته بود خود را مادر دیدم

و آنزمان که دستانت را بدستم دادی و گامی کوچک بر دلم نهادی خود را مادر دیدم

خود را با شنیدن  طنین مامااااان ،مادر نامیدم ؟

کی مادر شدم؟

من مادرم؟!

این آزمون مادرانگی چقدر زمان دارد؟

هر روز،هر لحظه مرا به چالشی جدید دعوت میکنی!

کی مرا لایق نام مادر خواهی دانست

تو!

کارت ورود من به آزمون مادرانه ای

امید آنکه مادر باشم

و نه کمتر!

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان هانیه
20 فروردین 94 0:05
سلام عزیزم پیشاپیش روزت مبارک به منم سربزن
مامان و ماهرخ جون🌜💛
پاسخ
روزگارتون خوش روز شما هم مبارک حتما
مامان کیانا و صدرا
20 فروردین 94 10:06
عشق یعنی:مادر...صبر یعنی:یک زن...مهر یعنی دختر...نور یعنی:خواهر...هر چه هستی!عشق یا صبر...مهر یا نور...روزت مبارک...
مامان و ماهرخ جون🌜💛
پاسخ
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام دنیای دوست داشتنی یعنی مادر روز شما هم مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد