ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

مدل شعر خوندن ماهرخ تو 18 ماهگی

1392/3/4 1:11
166 بازدید
اشتراک گذاری

قرمز(ماهرخ)

آبی(مامان فاطمه)

شعر حیوانات:

ببیی میگه؟ بع بع                دنبه داری؟             نه نه

گاو میگه ؟   ما ما                  کوچولوی من دنبالم    بیا

هاپو میگه؟   هاپ هاپ           یه دوست دارم گنده و      چاق

قورباغه میگه؟    قور قور          ز خونه نشو    دور دور

خروس میگه؟     گلگلی گلو     غذات بخور ای   کوچولو

مرغ میگه؟   ققد قدا              غذات بخور تور به      حدا (خدا)

جیر جیرک میگه؟  جیر جیر        الهی بشی     پیر پیر

بلدرچین میگه؟   بده بده          دروغ نگو خیلی     بده

فاخته میگه؟    تو تو                بچه من      تو تو (کوکو)

***********************

یه توپ دارم    قلقلی  

سرخ سفید     آبی 

میزنم زمین      هوا     میره

نمیدونی تا      هنا     میره

من این توپ     نشتم

مشقامو خوب   نشتم

بابام بهم        عدی       داد

یه توپ           گلگلی   داد    

 

*******************

تاتا عباسی   خدا   منو  نناسی اگه میخوای بندازی بغل  بابا   بندازی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد