ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

چندی نبودندی

1393/11/20 12:45
224 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی نبودیم

خیلی قبل تر از به صدا درآمدن ساعتمان دلمان بر ما مشت میکوبید،دست و پایش تنگ شده بود

جایی برای دوری و تنهایی نداشت

خواستیم دلتنگمان را وارسی کنیم  تهران را بهانه کردیم آماده و چمدان بسته

بلیطهای پیش فروش شده راه را بر من و دخترک بست

له شدیم زیر لگد مال دلمان

عزم مشهد کردیم و رفتیم

زیارتم رفتیم جای همه خالی(یه عصر بارونی یه نفس عمیق،دمش با چشم بسته بازدمش با چشم باز،چشم که باز کردیم زردی گنبد و نم بارون و یه نمه مه )

چند روزی آنجا ،با کسب اجازه از دلتنگمان که حالش بهتر بود برگشتیم

گفتیم ماهرخ مان هم به کامپیوتر دستی رسانده و کارهایی میکند

البته بدون دخالت  ما

و بهتر از ما پیش میرود

عجب وولوولکی دارد این سیستم عجیب قرن 21 هم بر ما ،هم بر فرزند ما

اثار وول زدن وولوولک در غیاب ما بر جان ماهرخمان

اولین باری که دردانه مان دستی به نرم افزار paint رساندن

 

13767951895338697442.jpg

7 روز بعد که 4 روزش نبودیم

و خانه ای که هیچ وقت بر برگ دفتر ندیدیم بگمانمان نمتواند خانه بکشد

02886496403614948484.jpg

امان از این وولوولک قرن21

بعد نوشت:

به سفارش دوستی از دنیای واقعی آهنگ وبلاگ را که بسیار دوست داشتیم تغییر دادیم

امیــــــــــــد انکه پسندتان شود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد