ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

کوهنوردی

1393/6/9 12:18
144 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه خوبی بود خیلی خوب

اول ترش بخاطر صبح زودی که مهمان هوای پاک بودیم

دوم ترش بخاطر صبحانه ای که کنار رود خوردیم و مهمان صدای آب بودیم

سوم تر بخاطر سنگهایی که سایه بر ما ساختن و کوه هایی با دیواره هایی بلند و رودی زلال که صدایش همان آرامش هوای پاک صبح را داشت

ماهرخ و ثمین کوچکمان پای بر آب انداختن گرما را از خود دور ساختن شادی را بر ما روان

ارامشی که از ابی اسمان گرفتم کمتر از ارامشی بود که از لبخندت میگیرم

من با تبسمت از آبی آسمان هم بالاتر میروم بالا تر از ابرها ...

 

 

71532957561248456295.jpg

امید دارم استقامتت در روزهایی که در پیش داری از کوهای بلند بیشتر باشد

ارامشی برایت ارزو دارم ابی تر از ابی اسمان جمعه ی مان

جاری زندگیت را زلال تر از اب رود،  شیرین تر از اب چشمه

از خالقش میخواهم

89284287759182415445.jpg

سپاس خالق یزدان را به خاطر هر آنچه هست که نیک است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد