ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

فصل نو ویروس نو

1392/1/30 0:42
182 بازدید
اشتراک گذاری

ای وای

 

تو چند تا پست قبلی گفتم ماهرخ حالش بد و ...

و من با اون حالش واکسنش زدم دیشب شب سختی بود تبش خیلی بالارفت البته من با دکتر بهداشت  در مورد حال ماهرخ صحبت کردم و ایشون گفتن مشکلی نیست میتونی واکسنش بزنی

از این حرفا بگذریم دیروز که ما رفته بودیم خونه یاسین اینا بچه ها کلی بازی کردن اما امروز فهمیدم یاسمین جون حالش بد شده درست با علائم ی که ماهرخ داشت میبرنش دکتر و بستریش میکنن منم یه سر تا بیمارستان رفتم تختای اورژانس پر بود از بچه هایی که همین مشکل داشتن نگو ویروس بوده

حال یاسمین جون خیلی بد چون بدنش ضعیف تر از ماهرخ اما خدا ر شکر ماهرخ قوی بود و ویروس با توجه به واکسنی که خورده بود نتونست باماهرخ  مقابله کنه

امیدوارم یاسمین جون زودتر خوب شه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد