ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

ماهرخ داره گل میچینه

1392/2/25 22:13
199 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با مامان فاطمه و مامان جونی و خاله زهذا ذفتیم دنبال دکتر واسه اثه های مامان و کلی پیاده روی کردیم و خسته شدیم

 

مامان فاطمه زنگ زد دایی جون (علی) ودایی جون قول داد بیاد دنبالمون

وقتی با دایی جون برمیگشتیم خونه من از سرم از پنجره ماشین درآوردم که یه خانم و آقایی که با موتور بودن اومدن پلوم همینطور که با سرعت میرفتیم یه گل بمن دادن

خیلی خوشگل بود منم دادمش به دایی جون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد