ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

بازی 44

1392/8/13 17:42
311 بازدید
اشتراک گذاری

امان از این ثبت نکردن بازی ها

مدت زیادی هست که ماهرخ تقریبا ادم میکشه

طوری که من دو دایره  واسه سر و بدن

و ماهرخ اعضای بدن ر کامل میکنه

یه روز همین کار کردیم و من سخت غافلگیر شدم از این دختر

تقریبا روزایی که دیگه کامل جیشش ر میگفت و میبردمش دسشویی واسش سر و بدن کشیدم و ماهرخ کاملش کردد تقریبا شبیه نقاشی پایین اما اجزای صورت به این واضحی نبود متاسفانه از اون اثر موندگار عکس نگرفتم و اگه شد یه روز میزارمش

خط خطی های بین دو پای نقاشی واسم علامت سوال شده بود

ازش خواسم نقاشی ر توضیح بده و کاشف بعمل اومد که اون خط خطی ها جیش  هستش  

75349271190670323596.jpg

 

اینم از دخترمون که بدون هیچ کمکی از من خودش ادم میکشه یا صورت یا اجزای اون فک کنم این شخصیت متعجب هستش

 

81689226083791203964.jpg

و این شخصیت عصبانی

 

35669549663492265708.jpg

اخه همون خیلی قبلنا (اوایل مردادماه)هم من  واسه سرگرم کردن ماهرخ تو قطار یا ماشین یا ...کف دستش نقاشی میکشیدم و دخترم با مشت و باز کردن دستش با اونا بازی میکرد

بعدتر تصمیم گرفتم از انگشتای ظریفش هم استفاده کنم

روی ۵ تای اونا ۵ حالت چهره میکشیدم و روی ۵ تای دیگه اعداد

ماهرخ حالتای چهره ر خیلی دوست داشت و اثر اون بازی ر تو نقاشی های امروزش میبینم

دوست دارم مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد