ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

به شرطها و شروطها

1392/6/13 21:34
132 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی به گرمای دوباره ای که نرفته برگشت

 

با افتخار از همین تریبون ،همین مکان،همین هر کجا اعلام میکنم که پروژه خداحافظ پوشک با موفقیت به اتمام رسید و دخترم دیگه جیشش کامل میگه

هوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووورا

و بازم از همینجا اعلام میکنم که به شرطها و شروطها  این موفقیت بدست اوردو

با دختری یه قرار گذاشتم

هر بار که جیشش گفت اجازه بدم خودش جیشش بشوره بعد از اون آب بازی کنه

حالا اگه جیشم نداشته باشه میگه جیش وقتی میرم میبینم خبری نیست با یه ناز و قمزه منو راضی میکنه که اجازه بدم اب بازی کنه

منم تســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلیم میشم

دخترم تو ۲۳ ماهگی خیلی شیک با پوشک خداحافظی کردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد