ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

شوک شبانه

1392/6/11 13:17
112 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم دیشب منو حسابی غافلگیر کردی

 

اول بگم که دیشب خوابای بدی میدیدی و مدام بیدار میشدی  دو بار  آب  خواستی

اما قسمت قشنگش اینجاس که ساعتای ۳ یا ۴ تو خواب گفتی مامان جیش دارم و منم به سرعت پلنگ بردمت دسشویی و تو هم راحت شدی

خیلی خوشحالم که تو خوابم جیشت میگی

دردونه ی خودمی

الانم که دارم پست میزارم رو به من :

مامااااااااااا پی .... داره

منم مثل برق گرفته ها پریدم رو سرت که بدو بریم

ههههههه میخندی و میگی بچم ....... داره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد