ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

اولین خواب ماهرخ

1392/6/11 0:45
137 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز که مشغول کار بودم  متوجه سکوت خونه شدم و دلم لرزید که الان یه صدا میاد یا با یه صحنه روبرو میشم

 

و این سکوت منو یاد ارامش قبل از طوفان میندازه

 

(وقتی همه چی ارومه یعنی شما داری یواشکی شیطونی میکنی)

پاورچین دنبالت گشتم اومدم تو اتاق دیدم رو تخت خوابت برده

بعد از سه ساعت خواب بعداظهر وقتی از خواب پاشدی دوون دوون اومدی پیشم و گفتی تسییییییدم تسیییییدم و پریدی بغل من

ازت پرسیدم خواب دیدی ؟گفتی اره هااااااااااااااااااااااااا!!من یه چی گفتم اما شما خواب ببینی؟؟؟یادت بمونه!!!بخوای تعریف کنی!!!!

ازت پرسیدم چی خواب دیدی؟

اول گفتی:گوباگه اومد دس من مش کدد  ایججوری

06569639132450667964.jpg

 

و دستات مشت کردی و کنار هم فشار دادی

دوباره پرسیدم چی خواب دیدی همین و تعریف کردی اما اینبار موچچه دستت ایججوری کرد

اما حسابی ترسیده بودیاااااااااااااااااااااااااااا

دردونه ی من قربون خوابای عجیب و غریبت بشم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد