ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

خبر خوووووووب

1392/5/1 14:2
118 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 

با خبرای خوبی اومدم

اومدم که بگم امروز میتونست یه روز عادی باشه اما یه روز عادی نیست دیگه نیست از وقتی که این خبر شنیدم دست گذاشتم روی پل مخابرات و از همه ی خدماتش استفاده میکنم واسه پخش این خبر

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدایا شکرت

میبوسم دستانی ر که تو این چند روز رو به اسمون رفتن و زیر لب سلامتی دوباره ی سپهر عزیز از خدا خواستن و خدا بی جواب نذاشت این همه دعا ر و لطف و مهربونیش دوباره بما نشون داد

خدایا همیشه شکرت سپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاس

و اما خبر

سپهر عزیزمون اومد تو بخش و از اون اتاق عجیب و غریب با اون دستگا های سیم سیمی راحت شد

امیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدوارم زودتر خوب خوب خوب شه و برگرده خونه و دوباره آغاز یک زندگـــــی،

و اینبار بهتر از قبل

به امید نزدیک بودن اون روزاااااااا

 

 

98744940368925891652.jpg

 

سپهر جون خوش اومدی به جمع خانوادگی تون این خونواده ی گرم و مهربون

دوستون دارم ،همتونُ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد