ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

لطفا بخونین و دعا کنین

1392/4/30 19:2
115 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستان عزیز

وقتی تصمیم میگیری پدر و مادر شی ،حواست هست یا نیست،میدونی یا نمیدونی

اما دیگه زنده بودنت به شاهرگت ربطی نداره دیگه زندگیت تو ۲۴ ساعت طول شب و روز نیست

وقتی خدا بزرگترین  محبتش تو یه کلمه بهت میده حواست هست با همون یک کلمه ، یک زندگی بهت میده

تو ممکنه حواست نباشه اما اون محبت خدا اون زندگی باعث میشه یه جایی از خود خود واقعیت هم بگذری و خودت فراموش کنی

من عاشق این محبت و عشق بین پدر و مادر به فرزندم

****************

از هر کی که این پست میخونه خواهش میکنم واسه پسر عزیزمون که تقریبا سه سال سن داره دعا کنه و از دوستاتونم بخواین که واسه پسرمون دعا کنن

پسر کوچولومون الان تو اتاق ای سی یو هستش

و پدر و مادرش بی قرار حال پسرشون ،ساعتای سختی میگذرونن

بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَِّحیم. " اَمَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوءَ

لطفا تو این روزای خوب خدا و ساعتای خاصش واسه پسرمون دعا کنین

 

 

img_0864 - copy.jpg

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد