ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

مشهد یا مدرسه

1392/4/27 14:58
121 بازدید
اشتراک گذاری

امروز داریم میرم مشهد

 

عزیزم داشتم وسایلت میزاشتم تو ساک که بریم ، ساکت برداشتی و میگی من رفتم

کجا مامانی؟

مدسه

من:خودکشیییییییییی

 حالا که مدرسه نمیریم و میریم مشهد

قراره با خاله صدیقه و پریماه بریم کتابفروشی خانه کوچک من یا همون شازده کوچولو

یه فروشگاه عالی

جهت اطلاع تو خیابون سناباد مشهد اگر گوگل کنید راحت ادرس میده من آدرسش دقیق نمیدونم

 برمیگردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد