ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

منه ۱ روزه

1402/7/22 21:01
141 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممم بر گلهای نی نی وبلاگ

من الان۱ روزمهههه

خخخخ😅😅😅😅

بله تولد اصلی من امشب😆

تبریک نی نی وبلاگ که من ۱۲ ساله شدم.

فردا شب هم عروسی دعوت هستیمممم💓🫠

اینم از پست ۱۲ سالگی بنده 

اابته پست قبلی خیای بیشتر نوشتم به همراه عکس💫🤑😂

.

.

.

.

.

.

دیگ چی بنویسم🤨

نمیدونم

لایک یادت نره.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)


22 مهر 02 21:24
انگار همین دیروز بود 11 سال و نیم بودی فروردین امسال وبلاگ ات رو پیدا کردم چقدر زود گذشت
اصلا انگار همین دیروز بود پست 11 سال و 11 ماه و 11 روزگی ات رو گذاشته بودی، تولدت مبارک🌙🌙🌙🌙
راستی کلاس چندمی!؟
مامان و ماهرخ جون🌜💛
پاسخ
دقیقااااا.
ششم😂
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد