ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

تولدم مبارک

1402/7/20 18:09
180 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممم امروز تولد گرفتم😅

تولدم مبارکم🎈💫🌙

کارت دعوت خودم درستش کردم.

تولم تو کافی مون بود.

کادو ها🤩

اینم از گردنبد طلا  که مامانم برام گرفت‌

خدایی تعجب کرده بودم .

چون تو ۱۲ تولدی که داشتم هیچ کس طلا نگرفته بود.

اینم از بادکنک ارایی خودم و پدر عالللی شده😅🤣

از کیکم خیلی خوشم نمیومد میخواستم مینی بگرم پدر گفت کوچیک هست😑

و کیک مناسب و پاییزی همین و داشت.

اینجا سوریا تعجب کرده بدبخت داشت با تلفن صحبت میکرد گفتم سوری بالا رو نگا😆🤣😂

خدایی قیافش بد افتاده🤑

تولم به هممون مبارک

امیدوارم  همه بچه ها جهان بتونن تو شادی تولدشون  رو بگیرن❤️‍🩹

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)


20 مهر 02 20:25
تولدت مبارک پیشاپیش
چون شنبه است انداختی روز تعطیل!؟
🍁🍁🍁🍁
مامان و ماهرخ جون🌜💛
پاسخ
مرسیییی
اره🤩
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد