ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

سلام مجدد

1402/7/12 15:18
226 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مجدد

خوب 

من امروز مدرسه نرفتم😊😑

دیروز برای ۷ مهر

روز اتش نشان ما رو دعوت کرد ناهار مرغ دادن و نادیا شون هم اونجا بودن.

اینم عکس نادیا جون و فردین جون

اونجا کلی بازی کردیم 

والیبال _ فوتبال دستی _  طناب کشی و..

عکس خودم نیسسسسسی

شب هم جنگ شادی داشتن😑

طرفففففففف اومدهههههه با همچین تیپیییی

جلووووو شهردار جوککککک میگه

شهردار هم 

بدون اینکه بخنده نگاه عاقلانه میکنه

خداااااااااااااا😭

این هم هدیه مامان ترنج جون از مشهد🥹☺️

فردا شب هم تولد دعوتیم😊💃⚘️

۱۰ روز دیگر هم تولدمه 

چیکار کنم

مدرسمون گفته حق ندارین تولدی بگیرین که بچه های مدرسه توش باشنننننن🥺

لایککککککککککککککک یادت نره❤️❤️❤️❤️

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
12 مهر 02 21:34
وایی چقدر بد به مدرسه چه ربطی داره اخه انقدر ازین جور قوانین بدم میاد
مامان و ماهرخ جون🌜💛
پاسخ
ارهههههه همش گیرررر میدن😭
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
14 مهر 02 1:54
واقعا چرته😂
دانش اموزای با ادبی هستین که معترض نیستین😅
من اگه بودم برخورد جدی میکردم😅
اخه مدرسه ما یه خوبی داره که چون شعب زیادی داره و ستاد و ازین حرفا
من راحت میتونم از مدیر و حتی کسی که مدیرو کنترل میکنه شکایت کنم😂
برای همین میگم که شما بچه ها باید یذره نرم رفتار کردن رو ترک کنین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد