ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

یه عالمه مطلب

1402/4/27 9:42
96 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

الان که دارم این مطلب رو مینویسم ساعت 8:43هست که ساعت ۹ نیم باید حاضر شم برم خونه دوستم سوریا

با خودم گفتم چند تا عجایب و  دانستنی براتون بزارم خیلی وقته نذاشتم‌

.

🌏وضعیت خطرناک کوهنوردان در حال استراحت !😨

🌎یک پروانه سبز کمیاب با طرح استتار ارتشی

#عجایب

🌍از شگفت انگیز ترین تصاویر ماکرو،زنبور درحال نوشیدن یک قطره آب با انعکاس تصویر گل😍

‏فرش با طرح سه‌بعدی!

بافته‌شده در قرن ۱۹ که در کلیسای ارمنیان جلفای اصفهان نگهداری می‌شود...

اون فرش‌های داخل فرش جالبه!

🌏اثری که خودکار روی کاغذ می گذارد 

جالبه بدونید آمریکایی ها هر روز 405000 متر مربع پیتزا می خورند

طولانی ترین سفر با قایق کدو تنبل

 تاد سندسترام 42 ساله با قایق کدو تنبلی که 370 کیلوگرم وزن داشت، 5.6 کیلومتر در امتداد رودخانه تاونتون حرکت کرد. چنین دستاوردی به او کمک کرد تا رکورد گینس را بشکند.

​​​🔸 آیا میدانید بدنه ابوالهول از سنگ صخره ای خالص و یک تکه تراشیده شده است؟! 

تراش صخره اى به این شکل برای دستگاهای تراش امروزی نيز دشوار است چه برسد به آن زمان!

قدیمی‌ترین کتاب جهان نسخه ای از جنس طلا است که هنوز رمز گشایی نشده است. این کتابِ ۲۵۰۰ ساله درکنار رود استروما در جنوب غرب بلغارستان دریک معبد قدیمی کشف شده .

وقتی در قطب جنوب جغرافیایی می ایستید، تمام خطوط در آن نقطه به هم می رسند، بنابراین شما به معنای واقعی کلمه در تمام 24 منطقه زمانی می ایستید. می توانید از «امروز» به «دیروز» و به «فردا» برگردید. این تنها جایی روی زمین است که می توانید در زمان سفر کنید.

🔸️از طلا در ساخت کلاه فضانوردان و مخصوصا شیشه آن استفاده می‌شود. طلا اشعه فرابنفش را منعکس کرده و همزمان اجازه می‌دهد که نور خورشید به داخل کلاه بتابد. بدین‌ترتیب، فضای داخل کلاه روشن، اما خنک باقی می‌ماند.

چطور بود 

؟

؟

؟

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)


27 تیر 02 13:21
خدایااااا چه چیزای عجیبی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد