ماهرخماهرخ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
فردینفردین، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈زمانی که خودم شروع کردم به نوشتن🌈، تا این لحظه: 1 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋تولد شمار وبلاگم🌙✨️🦋، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

Mahake man

🔗⛓️‍💥

1402/4/25 یه چند تا خبر هم خوب و هم بد

1402/4/25 22:27
164 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی

پنجشنبه و جمعه هفته ای که گذشت من پنجشنبه و جمعه رفتم اردو و چند روز قبلش ناخن مصنوعی خریدم که خودش یه داستانی داره.......

بریم بشنویم

بچه ها ۳.۴ روز پیش ناخن مصنوعی خریدم و چسبوندم به روایت تصویر.......

بعد دیدم ناخونام درد میکنه ولی نکندم شب جمعه که از اردو جلو مجموعه فرهنگ سرا پیاده شدیم و دیدیم یه نمایشگاه مامان دوستم گفت یه نفر اخر سمت چپ هست که یه غرفه داره و از رو زبون درداتو میگه

همون لحضه که از اتوبوس پیاده شدم مامانم یه خبر بد داد که جاش نیست اینجا بگم منم از استرس تونمایشگاه ناخن نصنوعی هامو کنم خیلی درد داشتم ولی بازم تحمل کردم

فردا نتونستم جلوی خودمو بگیرم دوباره چسبوندم و عصر انقدر که درد میکرد کندم و دیگه نچسبودم

و یهوووووباچنین صحنه ای رو به رو شدم

و........

ولی خدا را شکر مامانم گفت اونا خودشونو ترمیم میکنن

امشب هم با سوریا قرار گذاشتیم تو پارک قلم دیدار کنیم .

اونم گفت اوکی

تاب بازی و اینجور بازی ها نکردیم نشستین حرف زدیم و دور زدیم .

و خیلی خوش گذشت

سه شنبه هم منو با ۲ نفر از دوستامون دعوت کرده خونشون و اگه بتونم از اونجا هم عکس میزارم😁

و از بیکاری نشستم برنا چیدم چیکار کنم که حوصلم سر نره😄😄😄😄😄

راستی راه کاری برای ناخونام دارید  زود تر خوب بشه؟؟؟

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

کارنکارن
25 تیر 02 22:31
وایی 
من میخوام ناخن بکارم بنظرت همینطوری میشه
مامان و ماهرخ جون🌜💛
پاسخ
نمیدونم من که ناخن مصنوعی زدم کاشتو نمیدونم
شایدم من حساسیت دارم
 
کارنکارن
25 تیر 02 22:32
چطوری میتونم عین تو این همه پستای خوب بزارم
مامان و ماهرخ جون🌜💛
پاسخ
واقعاااا
خیلییی بهم انرژی دادی

نمیدونم😁
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mahake man می باشد